
Elektrische auto brandt uit in Sint Anthonis
112 422 keer gelezenSINT ANTHONIS | Men hoorde woensdagavond een harde knal aan de Noordkant in Sint Anthonis. Er bleek naast een woning een elektrische auto in brand te staan, nadat de batterij explodeerde. De brandweer had het vuur geblust en leek de situatie onder controle te hebben, maar even later kwam er nog een klap en begon de accu spontaan opnieuw te branden. Toen de brandweer ook die brand had geblust moest het voertuig continu worden gekoeld.
Nadat de auto enige tijd gekoeld was heeft de brandweer het voertuig met behulp van iemand uit de buurt bij de woning vandaan gesleept en een stuk terug de weg op gezet. De woning is door de brandweer gecontroleerd en word ventileert. Salvage zal de schade opnemen. De auto is in een dompelbak gezet worden zodat die de komende 24 gekoeld kan worden.



















