Zanggroep Evergreen Vierlingsbeek
Zanggroep Evergreen Vierlingsbeek

Ondanks hitteplan alsnog afgelasting Muziek op de Maas in Vierlingsbeek

Algemeen 187 keer gelezen

VIERLINGSBEEK | In verband met de hitte heeft Zanggroep Evergreen Vierlingsbeek woensdagavond besloten om Muziek op de Maas, dat op zaterdag 27 juni zou plaatsvinden, niet door te laten gaan. “Dit besluit is met pijn in ons hart genomen. Maar de gezondheid van een ieder tijdens de voorbereidende werkzaamheden en op de dag zelf, zijn belangrijker dan wat dan ook”. 

Als organiserende partij heeft de zanggroep zich over allerlei aanpassingen gebogen. een “goed doorontwikkeld hitteplan” is daaruit voortgekomen, maar de organisatie kiest er toch voor om “op basis van verantwoordelijkheid” de muzikale avond, waar een ieder altijd met heel veel plezier naar toe werkt, niet door te laten gaan. Een weloverwogen besluit.

Hopelijk kunnen we u volgend jaar weer aan de Maas verwelkomen en laten genieten. 

ZEV bedankt de deelnemers, vrijwilligers en alle betrokkenen voor hun begrip en ziet iedereen graag volgend jaar terug.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant