
Kermis Boxmeer alsnog geopend
Algemeen 399 keer gelezenBOXMEER | “De temperatuur en kracht van de zon zijn ver genoeg afgenomen.”, zegt gemeente Land van Cuijk op social media. De kermis in Boxmeer is daarom alsnog geopend. Vrijdagmiddag, vlak voordat het feest eigenlijk zou beginnen, maakte de gemeente bekend dat de kermis wegens de extreme hitte tijdelijk zouden worden afgelast.
De gemeente waarschuwt wel voor blijvende onzekerheid wat betreft het weer en de kermis. “Na 21.00 uur is code oranje van kracht omdat er lokaal stevige onweersbuien kunnen ontstaan. Het is op dit moment nog niet bekend óf en waar deze precies zullen vallen. Wij vragen bezoekers daarom om goed op de weersverwachting te letten en zelf verantwoordelijkheid te nemen bij slecht weer.”


















