Afbeelding

‘In The Air’ van Metropeelorkest afgelast wegens het weer

Muziek 141 keer gelezen

OVERLOON | “Gezien de onzekerheid in de weersvooruitzichten en de daarmee gepaard gaande risico’s” hebben het Metropeelorkest en Openluchttheater Overloon besloten het concert ‘In The Air’ van aanstaande zondag niet door te laten gaan. De organisatie noemt dit een “spijtig, maar een verstandig besluit”. Het Metropeelorkest heeft momentel nog geen alternatieve datum gevonden. 

Mensen die kaartjes hebben besteld worden vanzelf benaderd door het openluchttheater Overloon als er een nieuwe datum beschikbaar is. 

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant