
Sint Anna organiseert reünie
BOXMEER | Op 4 juli organiseert Sint Anna een reünie voor oud-medewerkers ter gelegenheid van het 50-jarig bestaan van het Boxmeerse verpleeghuis.
Al deze jaren is Sint Anna een plek geweest waar zorg, aandacht en betrokkenheid samenkomen. Veel oud-medewerkers hebben hieraan bijgedragen. Met deze reünie wil Sint Anna hen samenbrengen en waardering uitspreken voor hun inzet door de jaren heen. Tijdens de middag is er volop ruimte om elkaar weer te ontmoeten en herinneringen op te halen. Werken in het verpleeghuis anno 2026 is heel anders dan 50 jaar geleden. Het nieuwe gebouw en gebruik van zorgtechnologie spelen hierin een belangrijke rol en geven invulling aan de zorg van vandaag. Benieuwd naar hoe dit er nu uitziet? Bezoek de reünie en ervaar het zelf.
Alle oud-medewerkers van Sint Anna zijn welkom, van zorg tot ondersteuning. Heb je bij Sint Anna gewerkt en wil je deze bijzondere middag meebeleven? Meld je dan kosteloos aan door een e-mail te sturen naar
j.rutten@sintannaboxmeer.nl.