
Scootmobieltocht 'geslaagd'
Scootmobielklupke Boxmeer organiseerde zaterdag weer een scootmobieltocht. De rit ging onder meer naar 't Veerhuis in Oeffelt, en eindigde met lekkere broodjes bij Riche in Boxmeer. De organisatie noemt de tocht "geslaagd" en bedankt alle sponsoren, deelnemers en vrijwilligers.