
RESIA’42 trekt zich terug uit vijfde klasse: ‘Niet competitief genoeg’
Voetbal 2.452 keer gelezenWELLERLOOI | RESIA’42 trekt zich per direct terug uit de vijfde klasse F. De club uit Wellerlooi, die afgelopen zondag thuis met 0-11 verloor van Achates, geeft in een verklaring aan ‘op dit moment niet de spelers te hebben om competitief te zijn in deze competitie’.
“Soms is een stap terug nodig om weer twee stappen vooruit te kunnen zetten”, laat RESIA’42 weten. Het eerste elftal is opnieuw ingedeeld in de reserve vijfde klasse. Hoofdtrainer Jeroen Denissen, eerder actief bij VIOS’38, SCV’58 en De Willy’s, heeft zijn taken neergelegd. “Hij ziet geen toekomst meer in de huidige samenwerking”, klinkt het vanuit Noord-Limburg. De 11-0 overwinning van Achates op RESIA zal worden geschrapt uit de boeken.


















