
Automobiliste botst achterop vrachtwagentje Overloon
112 1.797 keer gelezenOVERLOON | Op de kruising van de Vierlingsbeekseweg en de Holthesedijk in Overloon is dinsdagmiddag door onbekende oorzaak een bestuurster achterop een vrachtwagentje gebotst. Beide partijen bleken na controle in een ambulance geen verwondingen te hebben opgelopen. Een bergingsbedrijf heeft de beschadigde auto opgehaald. Het ongeval zorgde voor enige overlast voor het overige verkeer


















