Afbeelding
Foto:Persbureau SK-Media

Brandje in woning Oploo; bewoner naar ziekenhuis

112 3.165 keer gelezen

OPLOO | Op de Gildestraat in Oploo heeft zondagavond een brandje gewoed in een woning, vermoedelijk veroorzaakt door het koken. De bewoner is door het toegesnelde ambulancepersoneel meegenomen naar het ziekenhuis. De aanwezige hond raakte niet gewond. De woning moesten worden geventileerd. Salvage is in kennis gesteld om de schade op te nemen.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Laatste nieuws

Archieffoto van de Boxmeerse kermis
Kermis Boxmeer alsnog geopend Algemeen 5 uur geleden 1
Foto ter illustratie
Leergeld zoekt coördinator Algemeen 10 uur geleden
Smartlappenkoor Goei Volluk.
‘Uit op Zondag’ met het Smartlappenkoor Goei Volluk Algemeen 12 uur geleden
Archieffoto van de Boxmeerse kermis
Kermis Boxmeer tijdelijk afgelast wegens code rood Algemeen 26 jun, 17:03 9
Afbeelding
‘Slachtoffer ongeval op Mookerplas is amateurvoetballer Mats Grotenbreg’ update 26 jun, 15:12
Groepsfoto van de moderne Romeo en Julia-productie van Mezzo Metameer Jenaplan en Mezzo Elzendaal Boxmeer in De Weijer.
(Foto: Janneke Jonkman)
Uitvoering Romeo en Julia van Mezzo Scholen betovert een uitverkocht De Weijer Onderwijs 26 jun, 14:01

Uit de krant