
Brandje in woning Oploo; bewoner naar ziekenhuis
112 3.165 keer gelezenOPLOO | Op de Gildestraat in Oploo heeft zondagavond een brandje gewoed in een woning, vermoedelijk veroorzaakt door het koken. De bewoner is door het toegesnelde ambulancepersoneel meegenomen naar het ziekenhuis. De aanwezige hond raakte niet gewond. De woning moesten worden geventileerd. Salvage is in kennis gesteld om de schade op te nemen.


















