Er wordt gezocht naar twee mensen die mogelijk verdwenen zijn bij de Radioplas in Stevensbeek.
Er wordt gezocht naar twee mensen die mogelijk verdwenen zijn bij de Radioplas in Stevensbeek. Foto: Persbureau SK-Media

Zoektocht naar drenkeling in Radioplas

112 7.568 keer gelezen

STEVENSBEEK | Meerdere hulpdiensten zijn zaterdagavond een zoektocht gestart bij de Radioplas bij Stevensbeek. Er werd gezocht naar een  man die rond 22.00 uur in het water verdwenen is. Een getuige zou volgens een fotograaf ter plaatse gezien hebben dat een man in het water ging en er niet uit terugkeerde. 

De politie, een duikteam van de de brandweer en een traumahelikopter waren aanwezig aan de oever van de plas. Vanuit een boot werd bij ingevallen duisternis op de plas gezocht. De zoektocht werd zaterdagnacht afgebroken. Zondagochtend is het speurwerk weer hervat. Later meer nieuws.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Laatste nieuws

Archieffoto van de Boxmeerse kermis
Kermis Boxmeer alsnog geopend Algemeen 5 uur geleden 1
Foto ter illustratie
Leergeld zoekt coördinator Algemeen 9 uur geleden
Smartlappenkoor Goei Volluk.
‘Uit op Zondag’ met het Smartlappenkoor Goei Volluk Algemeen 12 uur geleden
Archieffoto van de Boxmeerse kermis
Kermis Boxmeer tijdelijk afgelast wegens code rood Algemeen 26 jun, 17:03 9
Afbeelding
‘Slachtoffer ongeval op Mookerplas is amateurvoetballer Mats Grotenbreg’ update 26 jun, 15:12
Groepsfoto van de moderne Romeo en Julia-productie van Mezzo Metameer Jenaplan en Mezzo Elzendaal Boxmeer in De Weijer.
(Foto: Janneke Jonkman)
Uitvoering Romeo en Julia van Mezzo Scholen betovert een uitverkocht De Weijer Onderwijs 26 jun, 14:01

Uit de krant