
Brand in bos bij Schaartven Overloon
112 1.735 keer gelezenOVERLOON | De brandweer moest woensdagmiddag in actie komen wegens een brand bij het Schaartven bij Overloon. Een fietsster merkte het vuur op en schakelde direct de hulpdiensten in. Met wagens en een tankautospuit uit Venray kon de bosbrand, met een afmeting van ongeveer tien vierkante meter, snel worden geblust. Hoe de brand heeft kunnen ontstaan is vooralsnog niet duidelijk.


















