Afbeelding
Foto: Persbureau SK-Media

Brand in bos bij Schaartven Overloon

112 1.735 keer gelezen

OVERLOON | De brandweer moest woensdagmiddag in actie komen wegens een brand bij het Schaartven bij Overloon. Een fietsster merkte het vuur op en schakelde direct de hulpdiensten in. Met wagens en een tankautospuit uit Venray kon de bosbrand, met een afmeting van ongeveer tien vierkante meter, snel worden geblust. Hoe de brand heeft kunnen ontstaan is vooralsnog niet duidelijk. 

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant