
Gewonde zwaan gered door brandweer in Oploo
112 2.166 keer gelezenOPLOO | Het oppervlaktereddingsteam uit Mill is vrijdagmiddag naar de Deurneseweg in Oploo gesneld om hulp te verlenen aan een gewonde zwaan. Volgens de aanwezige dierenambulance had het dier vermoedelijk een gebroken vleugel, mogelijk veroorzaakt door een hondenbeet.
De brandweer wist de zwaan relatief snel uit het water te halen en over te dragen aan de dierenambulance. De watervogel is vervolgens overgebracht naar een opvangcentrum in Den Bosch, waar hij wordt onderzocht en nader geholpen.



















