Er raakten wielrenners gewond bij de valpartij
Er raakten wielrenners gewond bij de valpartij Foto: Persbureau SK-Media

Wielrenners gewond bij valpartij in Landhorst

112 4.982 keer gelezen

LANDHORST | Op de Fortunaweg in Landhorst zijn zondagmorgen meerdere wielrenners ten val gekomen en daarbij gewond geraakt. Het ongeval ontstond nadat een tegemoet komende auto niet uitweek. Daardoor zijn diverse wielrenners langs de weg geraakt en gevallen. Daarbij raakten drie fietsers gewond. Twee van hen zijn naar het ziekenhuis gebracht. De overige groepsleden kwamen met de schrik vrij en konden naar huis fietsen.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant