
Brand in natuurgebied bij Oploo, brandweer massaal aanwezig
112 1.566 keer gelezenOPLOO | Vanuit heel de regio zijn maandagavond brandweerlieden in actie komen wegens een grote natuurbrand bij Oploo. De brand zou ongeveer 2000 vierkante meter natuurgebied hebben verwoest. Op een gegeven moment mochten er alleen nog grote watertransportwagens het bos inrijden. Ook vloog er politie helikopter over het natuurgebied om de boel te coördineren. Met al dit zware geschut wist de brandweer uiteindelijk het vuur onder controle te krijgen.



















