
Scooterrijdster gewond naar ziekenhuis na ongeluk bij Overloon
112 2.155 keer gelezenOVERLOON | Op de kruising van de de Vierlingsbeekseweg en de Rondweg bij Overloon zijn dinsdagmorgen een bedrijfsbus en een scooterrijdster met elkaar in botsing gekomen. De scooterrijdster is daarbij gewond geraakt en per ambulance naar het ziekenhuis gebracht.
De Scooterrijdster reed over het fietspad van Overloon naar Vierlingsbeek. De bestuurder van het busje kwam uit de richting van Vierlingsbeek en draaide rechtsaf de Rondweg in. Vermoedelijk zag hij daarbij de scooterrijdster over het hoofd.


















