Afbeelding
Foto: Persbureau SK-Media

Fietser naar ziekenhuis bij botsing op fietspad in Vortum-Mullem

Algemeen 1.090 keer gelezen

VORTUM-MULLEM | Op het kruispunt van de Provincialeweg met de Brembroeken in Vortum-Mullem zijn maandagmiddag twee fietser met elkaar in botsing gekomen. Een fietser kwam uit de Brembroeken gefietst en wilde het fietspad op draaien. Daarbij werd een man op een speedpedelec over het hoofd gezien. Een botsing was niet te voorkomen. Een ambulanceteam heeft beide personen nagekeken. Eén van de personen is vervolgens naar het ziekenhuis gebracht. 

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant