
Smaakambasdeurs komen samen op Golfbaan Overloon
Algemeen 1.126 keer gelezenOVERLOON | Het Smaakcentrum organiseerde afgelopen vrijdag een bijzonder sponsorevenement op Golfbaan Overloon. Het toernooi stond in het teken van verbinding én het werven van steun voor de missie van het Smaakcentrum: smaakeducatie voor kinderen en jongeren van 0 tot 18 jaar.
Door middel van interactieve lessen en projecten laat het Smaakcentrum kinderen kennismaken met gezonde voeding en duurzaamheid. Martien Bos benadrukt: “Voedseleducatie is de sleutel tot een vitale generatie. Dankzij onze smaakambassadeurs kunnen wij steeds meer kinderen bereiken.”
Tijdens het evenement werd er fanatiek gespeeld in teams van twee. Er waren prijzen voor de volgende deelnemers:
- 1e prijs: Linda de Bruijn en Geert Engberst
- 2e prijs: Diny van der Kroon en Matthieu Hendriks
- 3e prijs: Luc de Bruijn en Harrie van de Meijden
Voor deelnemers die nog niet bekend waren met golf, werd er een clinic verzorgd. Daarmee was het toernooi leuk en uitdagend voor zowel ervaren golfers als complete beginners.



















