Jos Keizers op het 'Jos Keizers Benkske'.
Jos Keizers op het 'Jos Keizers Benkske'. Foto:

Bankje en bedankje voor Oploonaar Jos Keizers

Algemeen 1.813 keer gelezen

OPLOO | Na 25 jaar actief te zijn geweest voor De Oude Heerlijkheid in Oploo, waarvan 22 jaar als beheerder heeft Jos Keizers uit gezondheidsoverwegingen afscheid genomen van De Oude Heerlijkheid. Jos was altijd 24 uur per dag bereikbaar voor de gebruikers van De Oude Heerlijkheid. Onlangs is Jos door de gemeente Land van Cuijk nog onderscheiden met de dorpspenning voor zijn inzet. Voor zijn grote inzet heeft het bestuur van De Oude Heerlijkheid een bankje laten plaatsen op het terras van De Oude Heerlijkheid.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Laatste nieuws

Leerlingen oefenen in realistische situaties hun gespreksvaardigheid Duits en Nederlands tijdens Taaldorp.
(Foto: docente Debbie van Bergen)
Leerlingen Mezzo Elzendaal Boxmeer en Duitse partnerscholen samen in ‘Taaldorpen’ Onderwijs 2 uur geleden
Intersport Superstore Uden gaat verbouwen maar houdt eerst nog een grootschalige 'leegverkoop'.
Leegverkoop bij Intersport Superstore Uden Algemeen 4 uur geleden
Afbeelding
Driekwart eeuw drogisterij OBAT Algemeen 16 uur geleden 39
Koos.
‘Probleempje: vrienden begrijpen niet waar het in het voetbal om gaat’ COLUMN 19 uur geleden
In het Cuijks Archief is tot medio oktober een tentoonstelling over SIOL en JVC Cuijk te zien. (foto: Gerno de Haas)
Tentoonstelling over JVC Cuijk en SIOL in Cuijks Archief: ‘Laat je memorabele gebeurtenissen herbeleven’ Voetbal 21 uur geleden
Door goede samenwerking met diverse oldtimerverenigingen zijn er jaarlijks heel wat oldtimers te bewonderen op Wilbertoord Pakt Uut.
Wilbertoord pakt weer uut; inschrijving geopend Algemeen 22 uur geleden

Uit de krant