
Weer een hapje en drankje op station Cuijk
Verkeer en vervoer 4.101 keer gelezenCUIJK | Reizigers op Station Cuijk kunnen weer een drankje en een broodje of snack halen. Lokale ondernemers Alireza en Mika zijn in het gat gesprongen in oktober 2023 op het Cuijkse station ontstond. “‘Spoorshop Cuyk’ is een leuke en gezellige kiosk in het stationsgebouw met naast het standaard assortiment ook handige reisproducten”, leggen ze uit. “Naast het runnen van de winkel is het de locatie die het echt leuk maakt. Zoals het contact met de reizigers en scholieren.”
Verhuurder NS Stations geeft aan blij te zijn dat reizigers weer iets kunnen halen op het station uit 1882. De wachtruimte naast de winkel kan nu ook weer gebruikt worden.
De nieuwe ondernemers hebben ook de ambitie om op termijn catering en bezorging aan te bieden vanuit de winkel op het station.





















