Lónse Kroegentocht
Lónse Kroegentocht Foto: Albert Hendriks

Debuterende Lónse Kroegentocht smaakt naar meer

Algemeen 1.907 keer gelezen

OVERLOON | De Overloonse kermis kent dit jaar iets nieuws: een heuse kroegentocht. Dinsdag 19 augustus was het debuut van dit initiatief, wat direct met een ruime opkomst van meer dan 250 deelnemers om vervolgedities schreeuwde. 

de groep deelnemers werden geleid langs restaurant Boompjes, Eet- & Borrelcafé Brink 14, Clevers Ijssalon en Patrycentrum Bos. Daar werden ze getrakteerd op bij elkaar zes consumpties, een shotje voor onderweg, een verfrissend ijsje en een toegangstickter voor een kermisattractie. Ook kregen ze een mooi shirtje als aandenken aan de debuuteditie van deze aanstaande traditie. Want dat dit initiatief naar meer smaakt, dat is wel zeker. 

Lónse Kroegentocht
Lónse Kroegentocht
Lónse Kroegentocht
Lónse Kroegentocht
Lónse Kroegentocht
Lónse Kroegentocht
Lónse Kroegentocht
Lónse Kroegentocht
Lónse Kroegentocht
Lónse Kroegentocht
Lónse Kroegentocht
Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant