Henk Verburg
Henk Verburg

Nieuwe leden bestuur Stichting Cultuurbehoud Milsbeek

Algemeen 1.875 keer gelezen

MILSBEEK | Stichting Cultuurbehoud Milsbeek heeft sinds woensdag 21 januari twee nieuwe bestuursleden. Marc Holthuysen heeft op die dag het voorzitterschap van Ton Frenken overgenomen. Daarnaast werd Henk Verburg verwelkomd als nieuwe secretaris.

“Nadat ik vorig jaar mijn aandeel in Eethuis de Diepen had overgedragen aan mijn broer Franc en zijn dochter Manon kreeg ik tijd om vrijwilligers werk te gaan doen. Daarom ben ik oktober 2020 bestuurslid van Stichting Cultuurbehoud Milsbeek geworden; een stichting die gedragen wordt door vrienden, vriendinnen en vrijwilligers” aldus Holthuysen. “We gaan er samen mooie jaren van maken! Ik ben bereikbaar op 0655581708 of per e-mail voorzitter@cultuurbehoudmilsbeek.nl”

Secretaris Henk Verburg: Ik woon sinds ruim een jaar met veel plezier in Milsbeek. Voorheen werkte ik in de geestelijke gezondheidszorg. Inmiddels ben ik gepensioneerd. Met mijn partner Onnie ben ik bezig op ons terrein een “voedselbos” te beginnen. Ik ben bijzonder geïnteresseerd in de cultuur en de geschiedenis van Milsbeek en omgeving, daarom word ik graag secretaris van Stichting Cultuurbehoud Milsbeek. Ik ben bereikbaar op 0611300981 of per e-mail secretaris@cultuurbehoudmilsbeek.nl


Marc Holthuysen 

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Laatste nieuws

Afbeelding
Driekwart eeuw drogisterij OBAT Algemeen 8 uur geleden 26
Koos.
‘Probleempje: vrienden begrijpen niet waar het in het voetbal om gaat’ COLUMN 11 uur geleden
In het Cuijks Archief is tot medio oktober een tentoonstelling over SIOL en JVC Cuijk te zien. (foto: Gerno de Haas)
Tentoonstelling over JVC Cuijk en SIOL in Cuijks Archief: ‘Laat je memorabele gebeurtenissen herbeleven’ Voetbal 13 uur geleden
Door goede samenwerking met diverse oldtimerverenigingen zijn er jaarlijks heel wat oldtimers te bewonderen op Wilbertoord Pakt Uut.
Wilbertoord pakt weer uut; inschrijving geopend Algemeen 14 uur geleden
Rob van Haare (midden), pluimveehouder in Wanroij en Sint Anthonis, lid ZLTO Land van Cuijk en deelnemer Land van Cuijk Boert Bewust
‘Opgeven is geen optie’ BOERENCOLUMN 16 uur geleden
Een impressie van een sportpark met verhoogde wielerbaan. Onderaan een onderdoorgang naar het binnenterrein.
‘Wielervereniging wilde niet bijdragen aan exploitatie Groenendijkse Kampen’ Overige sport 18 uur geleden 1

Uit de krant