Prins van de Peel
Prins van de Peel

Honderden gravelbikers koersen op de Princepeel

Algemeen 346 keer gelezen

WILBERTOORD | Als aan de ene kant van het dorp regionale hardlopers hun best doen tijdens de 43ste editie van de Winterloop, wordt aan de andere kant gestreden op twee wielen. Op zondag 21 december zijn Landgoed de Princepeel en Boerderijcamping Gieben in Wilbertoord weer het toneel van de Prins van de Peel. Deze wielerwedstrijd voor gravelbikers van alle niveaus wordt georganiseerd door Hendriks Tweewielers uit Wanroij en Bikesight Coaching uit Cuijk. 

Het parcours van 8 km gaat vrijwel geheel over Landgoed Princepeel, met daarbij de meest Amerikaanse gravelstrook van Nederland én een klein uitstapje naar Boerderijcamping Gieben. Daar is de start en finish.

Er zijn twee races: een over 75 minuten (voor beginners) en een over 150 minuten (open voor iedereen). De start is om 10.00 uur. Wie wil komen kijken naar dit wielerspektakel is welkom op Camping Gieben: daar is een tent, zijn vuurkorven, eten en drinken, gezelligheid en wordt na afloop een podcast opgenomen. Meer informatie: www.prinsvandepeel.nl

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Laatste nieuws

Smartlappenkoor Goei Volluk.
‘Uit op Zondag’ met het Smartlappenkoor Goei Volluk Algemeen 1 uur geleden
Archieffoto van de Boxmeerse kermis
Kermis Boxmeer tijdelijk afgelast wegens code rood Algemeen 21 uur geleden 8
Afbeelding
‘Slachtoffer ongeval op Mookerplas is amateurvoetballer Mats Grotenbreg’ update 23 uur geleden
Groepsfoto van de moderne Romeo en Julia-productie van Mezzo Metameer Jenaplan en Mezzo Elzendaal Boxmeer in De Weijer.
(Foto: Janneke Jonkman)
Uitvoering Romeo en Julia van Mezzo Scholen betovert een uitverkocht De Weijer Onderwijs gisteren
De XXXL
Eén en al adrenaline met de XXXL KERMIS BOXMEER 26 jun, 12:00
Afbeelding
‘In The Air’ van Metropeelorkest afgelast wegens het weer Muziek 26 jun, 09:30

Uit de krant