
Wout van de Wiel en Rik Willemsen hebben na 18 jaar afscheid genomen van Vianen Vooruit
Voetbal 4.866 keer gelezenVIANEN | Het zit erop, het is gedaan... Rik Willemsen en Wout van de Wiel hebben na achttien seizoenen in Ut Urst officieel afscheid genomen van Vianen Vooruit. Op vrijdag 23 mei liep Vianen nog één keer uit voor een afscheid in stijl voor ‘Rik & Wout’.
Het tweetal had een afscheidswedstrijd aangeboden gekregen door hun ploeggenoten. Er werden vier teams gevormd van (oud-)teamgenoten en begeleiding. “Waarmee we de afgelopen achttien jaar herinneringen voor het leven hebben gemaakt”, stelde Rik. “Deze wedstrijd is een prachtige erkenning voor onze loopbaan, maar het gaat vooral om de Derde Helft. Het is echt een reünie. Van de 85 uitgenodigde spelers komen er tachtig”, wist Wout.
In een uitgebreid interview met De Maas Driehoek en Kliksport blikte het tweetal onlangs al terug op een mooie en lange carrière in het keurkorps van Vianen Vooruit.
![]()
Wout van de Wiel en Rik Willemsen hebben afscheid genomen bij Vianen Vooruit. - Foto: Hanny van der Linden
























