
Lizet en Kees winnen Landhorstse Embassy of Darts
Algemeen 2.351 keer gelezenLANDHORST | De afgelopen tijd is er in Café Buitenlust in Landhorst een dartswedstrijd geweest voor inwoners van het dorp. Maandagavond tweede paasdag werd de finales gespeeld van de Landhorstse Embassy of Darts. “Wat een geweldige finale was het! Namens Buitenlust bedankt voor alle deelnemers en een speciaal bedankje voor Tiny Verhoeven voor het organiseren!”
In de damesfinale speelden Yvonne Janssen en Lizet van Gils tegen elkaar, in een de best of seven legs match. Na een spannende strijd kwam Lizet als winnaar uit de bus. De herenfinale was tussen Tiny Verhoeven en Kees van den Hoven. Zij speelden een best of eleven legs. Hier kwam Kees als winnaar uit de bus.
Alle spelers deden mee voor de eer, wat al jaren een traditie is. De finalisten gingen met een beker en een cadeaubon gesponsord door Dartshop Bullseye uit Sambeek naar huis.


















